Min kväll

Idag har jag varit endel på möten och annat. Hann shoppa med mig lite blommor hem (som jag nämnde tidigare) så det har jag som sagt pysslat med nu efter att Tyra somnat. Tyra jag och har hat tjejmys idag då Krikke jobbar. Så kvällen har varit vår, och det har faktikst varit väldigt skönt att ha varit ensam med henne ikväll. Vi tog en promenad förut när K åkte till jobbet, gick hem lagomt till 18.00 tiden för att se på BB avsnittet jag missade igår eftersom jag va iväg på tjejkväll med Zigge. När BB va slut och jag och Tyra hade busat massvis och hon va så gosig så hoppade jag och Tyra i badet och plaskade med vatten och kastade badleksaker hit och dit.

image description

Det är så roligt när man ska bada med Tyra för hon har så brottom i badkaret och försöker klättra äver själv. Som tur är så är hon så liten än att benet inte kommer långt upp på kanten av badkaret ;) Men det är roligt och sött att se henne försöka :)  Hon har även gått endel idag och det är så jäkla kul att se. Hon är så duktig min lilla korv :) ♥ Kl.19.45-19.50 la vi oss i sängen och det blev välling för Tyra, kl 20.00 sov hon.. Trött som bara den :)

Jag tänkte lägga in bilder på datorn på det jag grejat med under kvällen så kan ni få se lite. brb då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0