Suck på detta..

Inte kunnat blogga alls igår eller idag. Blogg's app vill verkligen inte funka. Även om de gör om så är det frustrerande när man inte ens kan logga in på den. blah..
 
Halvligger i soffan efter en dag som spenderats på akuten med Tyris.. återigen. När hon kröp runt här hemma så åkte gipset av, för 4:e gången. Hon hade iaf nu haft det i 3-4 dagar, vilket för oss va ett rekord. Vi begav oss iaf mot akuten för att eventuellt få ett 5:e gips på 1 & ½ vecka. Efter många timmars väntan så fick vi komma in och efter en stund kommer en läare/ortoped in. Han frågar lite och tittar på Tyra. Jag berättade att hon började gå idag när gipset åkt av och att hon inte verkar ha ngt ont alls längre. Han pratade med Tyra, klämde och kände. Han tittade på henne för att se om hon regerade. Hon tittade mest tillbaka och undrade vad han höll på med när hon helt plötsligt började vinka till han och le litegran. Han skrattade och sa att det inte behövs något mer gips för att gipset är bara där av anledningen att det ska vara lindrande mot smärtan och inte stödjande, eftersom frakturen va så fin och antagligen inte allt för stor. När han sa orden att det inte blir mer gips så blev jag lättad men gladast blev nog Tyra för hon började le med hela ansiktet, klappa händerna och skratta. Haha det va så kul för det var precis som om hon var medveten om vad han menade :) Läkaren va jättebra och blir det något mer sådant här hoppas jag verkligen att vi får honom, Per Fisher. (stavning?).
 
Imorgon ska jag jobba igen efter 6 dagar ledigt, ska bli kul att träffa tjejerna. Jobbar till 16.00 och när jag slutar ska jag möta upp svärmor för en bit mat och sedan en bio. Hon hade företagsbiljetter som går ut i datum imorgon så hon snor med mig på en film. Kan bli trevligt det! Vi bestämde oss för att se den nya filmen Rock of ages, hoppas den är bra!
 
Men nu gott folk så blir det att krypa ner brevid min prinsessa som ligger och sover i sängen. Hoppas ni haft en bra dag och att ni inte mått allt för dåligt ;) Godnatt!



Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

Har du fått nya plattformen än på din blogg ? för om man fått den så kan man inte blogga via appen :/ skit sämst är den. :(

Svar: varför dååå? :( Så jävla dåligt. Jag bloggade jätteofta via appen. Asbra ju.. ledsen jag blir nu!
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-06-24 @ 01:38:39
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0