Dagis!

Igår fick vi hem papper, Tyra har nu fått en dagisplats med start 17/9!
Åh va pirrigt att mammas lilla tjej ska börja på dagis. Känns som att tiden går alldeles för fort.
Nyss va hon en liten go bebis och nu är hon en liten tjej som går, babblar (på sitt språk), tokskrattar, har en egen vilja, visar när hon blir arg eller glad, när hon vill ha något, hon tar för sig, hon kan t.o.m härma katten när man frågar vad katten säger haha :) Sötaste ♥

Jag är så stolt som är hennes mamma och jag blir helt varm i hjärtat när jag är med henne. Idag har hon kramat om mig ett x-antal gånger. Hon kommer verkligen fram och lägger armarna runt halsen och kramar om och är jättego. Jag är så lycklig som har henne, henne och Kristoffer. Min lilla familj :) 


Tyra ca 2-3 månader gammal 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0