Dagen är slut.

Sitter i soffan och har ätit varma mackor med enbart ost på, mumma. Har jobbat idag och innan det va jag ju hos Jessica och fixade håret. Ni ska få se hur det blev när hon lägger upp bilderna på sin blogg. Tnkte jag snor dem av henne för hon tog i bra ljus hur det blev. Jag är iaf riktigt nöjd och vet att jag kommer gå tillbaka till henne och göra det ännu ljusare nästa gång. Detta va en riktigt bra start på håret och jag trivs med det som det är nu också! Tusen tack Jess för ett grymt jobb.

Imorgon är det jobb igen, 9.45 - 16.00 och direkt efter det så blir det en tur till Arvika för att förhoppningsvis äntligen få gå och shoppa i den omtalade (från min sida) butiken. Ska även handla lite till Tyras kalas. Måste skriva upp allt jag behöver köpa hem till tårtorna och sånt också. Får nog be min kära svärmor om hjälp på lördag. Hoppas hon har lust att greja med mig, får locka med något ;) 
 
Men nu gott folk ska jag stänga av datorn, sätta på en film och efter den sova. Upp tidigt imorgon så jag hinner fixa och dola med Tyris och mig själv innan vi drar. Tyra ska spendera dagen hos mormor imorgon så det går snabbare när vi ska till arvika eftersom hon ska med dit :) Ha en bra fortsatt natt så hörs vi här tiiidigt imorgon bitti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0