And this is what i got

Lovade att visa shoppingen, och här är den. Igår fick jag som sagt med en klänning och ett linne med mig hem. Såhär ser det ut.. (får "be om ursäkt" för dåliga bilder, men fick bli snabba nu bara. Hur plaggen sitter på får ni se allt efter som när jag använder dem :))

Linnet - Rosa dipp




Långklänning - mönstrad




Idag på outleten (som ligger på Kasernhöjden) fick jag med mig det här..

Långklänning - tight


Så jäkla snyggt!!


Linne - i härlig blå




Tröja - underbart skön



Som
jag skrev så kommer ni få se plaggen på, men de blir när jag använder dem. Vilket lär bli snart! Tar nog något nytt redan imorgon! :) Alltid kul att ha nytt på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0