Soffläge, men inte länge till!

Nu är det snart dags att gå in i badrummet och ge mig en till omgång med spray-tan. Bra dag väntar imorgon, bröllopet och då vill man ju ha inte färg.. Även om det är fusk ;) Försökte blogga tidigare idag men fick hela tiden upp en ruta som sa något att det inte va någon kontakt med servern. Ah jag vettetusan. Blev tomt på inlägg iaf. Efter jobbet idag åkte jag till svärisarna där det blev mys och pizza, tusen tack! Va behövligt med mat då jag bara käkat ett ynka knäckebröd med klet emellan på jobbet idag. Ni vet Vasa har något sådant.. Ah gott va det inte då jag köpte fel smak, suck. Nu är ja iaf ledig 3 dagar och gött ska det bli. Har ni några planer för helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0