Jag tipsar!

Ni vet den där t-shirten som jag beställde med en urskuren dödskalle på ryggen?
Kommer ni ihåg? Inte? titta ner..



Denna gav jag nästan 500 spänn för, för mig är de lätt värt pengarna då jag älskar den. Jag fick bra respons både via mail, några kommentarer här och på facebook. Jag kan nu meddela er glada som gillar denna att en liknande har nu kommit in på H&M - divided. En orange/korall färgad och en blå/turkos topp med urskuret på ryggen i form av en dödskalle. Det bästa: Den kostar endast 99kr!

Kom in fort innan de tar slut!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååå va kul !
hoppas att de finns kvar när jag kan ta mig in till en affär =)

Svar: de finns kvar än :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-07-06 @ 10:54:53
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Pernilla

finns dom i alla hm butiker tror du ? :)

Svar: Det beror nog på. Alla får inte allt. Men hänger på divided red! :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-07-06 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0