Godmorgon Zigge!

(rubrik: internskämt) 

Godmorgon folket. Sovit gott? det har vi. Blev sängen ganska snabbt efter sista inlägget igår. Idag väntar lite ärenden, bus med Tyra i vanlig ordning och sedan jobb 15-20.. Tiden går oftast fort när man jobbar tiden som den men det gör det även om man så börjar 8 och kör till 16 tycker jag. Har varit med om att det varit segt en gång på H&M, och det va nog för att det va lite att göra och man ville hem till sina hjärtan man har här hemma. Annars går dagarna fort och det är kul! :) Idag ska jag köpa med mig smyckena hem också som jag ska ha till min wedding-guest-outfit ;) haha. Och tackar Kenza gör vi för det som "gav" den snygga looken. 

Nej, nu ska jag göra mig klar för dagen!
TTYL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0