Tisdag - dagens planer

Idag gick vi upp vid 9.30, lite mer annorlunda mot 11 tiden. Tyra har iaf (peppar peppar) börjat smått vända tillbaka dygnet. Hon somnar nu vid 23 tiden. Vill ändå ha henne i säng tidigare men det kommer väl med tiden antar jag.

Idag ska vi till stan och fika med Amelie och Zigge. Amelie ville fira mig för att jag fyllt år så de blir trevligt! :) Är förkyld som en tok också så fick bli en apelsin till frukost.. och en äggmacka :p Hoppas det ger sig under dagen eller imorgon för på torsdag är de ju tatuering som gäller. Men förkylningen jag har är mer som slutet av en förkylning, känns alltså som att den kan gå över när som! Ja, vi får hoppas på det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0