Svettiga bilförare.. Ehm??

Haha jäkla mobil.. Skulle iaf skriva SVERIGES (inte svettiga) värsta bilförare har ju börjat igen och det tycker jag är bra. Har alltid skrattat åt de människor som är med. Vissa kanske är lite korkade medans andra lite medvetet vet hur man gör "bra tv", om inte annat lär de väl bli tillsagda att göra vissa saker säkert. Hur som så ser jag detta program som väldigt roande och är glad att det nu är tillbaka. Förut så missade jag att det va idag så jag såg endast en kort stund utav det så har tänkt jag ska se reprisen som är nu 00.00.

Gillar ni Sveriges värsta bilförare? Jag skulle tycka det va skitkul att va med i det om man hade någon kompis som körde dåligt, haha. Kanske ska leta lite i mitt kompisarkiv och se om det är någon jag kan anmäla dit? ;) Se upp mina dåliga bilförar-vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0