Surt.

Köpte piercingsmycken idag och insåg när jag kom hem att jag tog fel storlek... Gah.. Inte sååå roligt då jag inte tror att de går att lämna tillbaka. Får kolla de.

Annars idag blev det ju en sulky till Tyra som vi är väldigt nöjda med. Kan berätta lite om den i ett eget inlägg imorgon om ni vill? Blev även lite kläder till henne och en vit Iphone 4s till mig. Hah, ja bara sådär. Fick dessutom lite rabatt på mitt abonnemang så det va ju bara att köra. Min iphone 4 ska mamma få, jag fick den ju av henne så inte mer än rätt att hon blir en iphone ägare också ;)

Till helgen ska vi köpa ny bilbarnstol till Tyra och då ska morfarn med. Blir kul för Tyris. Jag ska nog köpa datorn till helgen också då jag får sista födelsedagspresenten då. Om inte då så blir de väl under veckan. Ska bli skönt med dator igen, sålde ju min gamla. Men men så är de. Nu ser jag fram emot imorgon då de blir en fika och massa tjat med Amelie, också torsdag då vi ska tatuera oss jag och krikke. Ääääntligen! :)


Kommentarer
Postat av: Malin



Godmorgon! :)

Vad har du för planer för idag?

2012-01-24 @ 09:01:52
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0