Rensat ur garderoben

Tyra's garderob iaf. Skulle verkligen behöva ta ett väss i min också. Tyras garderob slutade iaf med en Ikea pappkasse mindre men som fylldes med alla nya kläder hon hade på hög som bara väntade att få plats. Jag har även sålt 9 paket med blöjor som Tyra växt ur för ett bra tag sedan, som stod och samlade damm. Bättre de gör nytta hos någon annan bebis :)

Jag funderar på att rensa ur min garderob inom kort och sälja det som är snyggt. Kan ju kolla intresset iaf på någon köp & sälj sida. Brukar ni sälja saker?


Och Pssst.. Jag har problem när jag ska kommentera några av era bloggar, kommentarfältet kommer inte fram. Mer som har problem med detta?

 


Kommentarer
Postat av: Simone

Jo säljer lite men köper mest. Ser fram emot en eventuell bloppis i din blogg

2012-05-14 @ 14:42:37
URL: http://hsimonewww.lebnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0