Natten

Hej! Först svar till seema, kunde inte komma in på din sida så du får svar här ist. Tshirten är köpt på rean på carlings för 49 kr, super skön :)

Sitter och kollar på lite matstolar och bilbarnstolar. Jag och Tyra har kollat ut och provsuttit en bilstol hon verkade sitta jäkligt skönt i som det nog faktiskt får bli när det är dags. 9 månader eller 9kg är den ifrån vilket låter rimligt för henne att byta stol. Visst ska den hon har nu bort vid 9 månader och hon kommer väga mer än 9 kg då gissar ja på då Tyra är ganska stor och ligger lite över kurvan i både längd och vikt. Blir spännande när den dagen kommer :)

En matstol har jag och krikke pratat om och han tycker det är galet att köpa en dyr tripp-trapp stol. Nu finna det ju massa olika stolar i Tripp-trapp men just den "riktiga" kostar ju runt 1500-2000. Jag sökte då lite på internet och hittade en annan med samma funktioner för 695, skitfin enligt mig och jag tycker nog bättre om den än just Tripp-trappen, fast egentligen är det ju inte så mycket skillnad på dom :p haha. Nåja, magkänslan kändes väldigt bra och jag tänker då säga till krikke att vi kanske kan köpa en sådan nu till lön kanske så hon får en stol. Tyra sitter ju bra så why not :) Då är sen frågan, vilken färg? Jag gillar den vita och vi har ju vita köksmöbler nu, men jag gillar också den svarta och det kan faktiskt vara snyggt att bryta av med den svarta till vår svarta fondvägg. Man kan ju även fixa dukar och annat som går lite i svart för att matcha.. Haha ja hör ni på mig? Jag och låtsas kunna min inredning ;) Nej men det måste kännas rätt men också snyggt. Vet att krikke tycker jag är löjlig med det där men för mig är det faktiskt viktigt. Han får helt enkelt leva med det, men han verkar älska mig lika mkt för det så det är ju bra ;)

Vilken färg hade ni tagit?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Om det är en sån som vi har så borde du ta vit, våran svarta har blivit skitful för färgen släpper.. Puss

2012-01-18 @ 06:34:33
Postat av: Veronica

2012-01-18 @ 07:59:03
Postat av: Veronica

Vi kollade på den vi oxå med de slutade med en äkta tripp-trapp då stolen ovan va väldigt liten/trång. Vår tjej på 10 månader fick nätt å jämt plats i den... Tanken är ju att hon ska ha

den ett tag med bygel. Detta är dock bara våran

erfarenhet :)



Hoppas ni hittar någon som passar er å att ni hittar en stol.

2012-01-18 @ 08:03:25
Postat av: fia

det där är ju den vi har! absolut värd priset.. fan betala flera tusen för en jävla stol det är ju helt sjukt, så passa på och köp den där!!



nää jag håller med dig, lyktor osv tar jag bort, för det är ju glas, vill ju inte att hon välter det så går glaset sönder så skär hon sig. Men annars är det ju bara att lära dom, vilket är svåååårt, många barn som tar den där " AJ AJ" som en lek. haha. men man får ju försöka så gott man kan att lära dom att de inte får :D



en föredetta kompis har en son, då när vi umgicks va han i från 0-2 men sen när han började komma upp i åldern, fy fan! så fort han kom hem till oss var flera saker trasiga, kattmaten låg på golvet, alla kuddar på golvet.. oh my.. jag kommer verkligen striiiiiida för att cornelia inte håller på så. hemskt:o

2012-01-18 @ 08:54:38
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0