inredning

Kikar runt lite på inredning till vardagsrum. Vill ju göra om här hemma men har bestämt mig för att behålla de svarta tv möblerna. Har ju tänkt köpa ett bord från mio och har nu klickat hem lite fina lyktor att ställa på bordet. Ska nog kanske köpa en liten liten blomma att ställa på också. Får se allt efter som när lyktorna står på bordet osv. Kikat på mattor också och jag är lite osäker på om jag faktiskt kanske ska köpa en rund matta. Det är ganska snyggt faktiskt i ett vardagsrum. Får bolla lite med Kristoffer och se vad han tycker.
.
Lyktorna jag klickat hem,
2 vita och en rosa med fattigmanssilver inuti.

Kommentarer
Postat av: sanna

ååå vilka söta !

och väldigt snygg skjorta ! jag vet inte vad det är men jag kan inte kommentera det översta inlägget, har haft det så i ett antal bloggar de senaste dagarna. Känner du igen det oxå ? eller är det kanske bara min dator som vägrar ladda ner sidan ordentligt kanske jag vet inte.



vart är skjortan ifrån ?

haft en bra helg ?

kram

2012-01-30 @ 14:20:17
URL: http://moonzanna.se
Postat av: emma

Vilka fina :D

2012-01-30 @ 15:39:42
URL: http://midsommarutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0