I väntan på mannen

Idag har vi, jag och Tyra uträttat ett ärende samt lunchat med mormorn.

Under färden invigde jag mina nya skor. Riktigt nöjd med dem, väldigt sköna att gå i och känns inte att de är såpass höga som de är. Rekommenderar dem till er som anser det är lite svårt att gå i höga skor. Hade Tyra i bilstolen på armen, en packad skötväska och en dator i en dataväska på armen, gick utan problem. Ja jobbigt va de väl men det va ju tyngden som ca jobbig och inte att gå i skorna ;)

Har även på mig linnet ja köpte men måste säga att minsta lilla fastnar i det och drar ur trådar. Så nej det rekommenderas inte. Någon som vet om man skicka tillbaka det då eller är det "mitt fel" så jag får svälja att jag gjort ett snyggt men dåligt köp? :p


Kommentarer
Postat av: fia

nää skicka tillbaka!



hahaha ja, jag måste jobba ett tag bara;)

2012-01-18 @ 20:52:04
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0