Första kalaset

Idag har jag haft lite fika här hemma för pappa, brorsan, farmor och farfar. fick lite bidrag till datorn, precis som jag önskat mig. Tack så jättemycket!

Nu sitter jag och Tyra framför tvn och funderar lite på om vi ska sätta på en film eller vad vi ska göra. Hon gnager som bara den på saker här hemma nu. Vill gå och stå hela tiden. Börjar sitta riktigt bra själv och det är ju jättekul att se. Det händer verkligen mycket gör vår lilla sötnos nu :) hon är så stark i benen att man bara behöver stödja upp henne, eftersom balansen inte finns :p hehe. Nej men det är riktigt kul :) Igår dansade vi som dårar till musik på tvn och Tyra skrattade som attans :) Sånt värmer i hjärtat och det är då man bli påmind om hur underbart det är att vara mamma <3

Vad gör ni ikväll?


Tyra demonstrerar alltså hur man INTE får i sig vatten ;)


Kommentarer
Postat av: emma

Haha, fick panik och trodde att det var den 15e när jag såg rubriken! Jag som till o med skrivit upp din bday i min kalender liksom <3 :) PUSS

2012-01-14 @ 20:22:06
URL: http://emmatoday.blogg.se/
Postat av: Sanna

vad vill du köpa för dator ?

2012-01-14 @ 20:50:55
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0