50 min senare...

Nu sover Tyra. Skrattade lite i sömnen när hon somnade in så vi får hoppas att det inte blir några läskiga drömmar inatt ;) ibland tror ja faktiskt hon har mardrömmar för hon kan vakna i ren panik och va ledsen. Men de går att få henne att somna om ganska snabbt genom att ge lite vatten och sedan nappen.

Idag då, hann inte sola tyvärr men bokade en tid på onsdag kl 14.30, ska bli skönt! Har även köpt en utländsk olja som ska ta fram pigmenten så det går snabbare att bli brun. Ska bli intressant att se om den funkar eller inte. Vet att andra fått bättre resultat med den iaf så jag är förväntansfull! Krikke köpte även present till mig idag. Är riktigt sugen på att öppna det men inte än, får vänta 13 (12 imorgon) dagar till!

Imorgon funderar jag på att åka till Ikea och köpa lite ljusstakar, ljus, blommor och ramar. Fick ju presentkort på Ikea i julklapp av svärisarna och farmor & farfar som jag önskat mig :) Kul att köpa lite saker till hemmet. Förutom småplock vill ja ha nytt köksbord, sängram, tv bänk, matta till vardagsrummet och nytt soffbord. Men allt de kan jag inte köpa just nu, blir ju inte rik just nu om man säger så :) hehe. Får se när vi får mer jobb och kommer igång ordentligt. Då kan vi nog köpa hem lite och byta ut lite!


Kommentarer
Postat av: fia

ja dom är helt borta, kommer ibland när hon blir varm typ:D

2012-01-03 @ 17:40:47
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Tina

Berätta om oljan funka sen då ska ja me köpa den haha

2012-01-04 @ 01:26:17
URL: http://Www.jewelleds.blogspot.Com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0