Lite av det nya i litens garderob!

Tyra har ju gått upp en storlek så nu kör vi på 68. Vissa byxor och bodys i 62 som hon har än men mest så kör vi på 68 nu även om vissa klädesplagg är lite stora. Så olika beroende på vart de är köpta. Iaf så hade ju inte pluttan så mycket som jag trodde i storleken så jag har köpt hem byxor, mjukisar, bodys, klänning, heldress, dreglisar som det går ett  par st per dag eftersom hon tycker det är kul att dregla och brumma så spottet flyger, haha :)
.
Tänkte jag skulle visa er 3 plagg nu som är från Kappahl. Klänningen ser 5 gånger sötare ut i verkligheten. Köpte den i strl 74 så hon kan ha den lite längre fram.
.
Jeansklänning med tunnt blommigt tyg.
Såå söt i verkligheten!
Body från serien Newbie, som jag gillar så mycket!
Denna body med gråa fjädrar - finns även i blått och rosa
Heldress i rosa och grått - jättego!
Älskar att ha lilla pluttan i en heldress när det är kyligt ute.
- Finns även i blått till grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0