Uppesittarkväll

Otroligt mysigt med uppersittarkväll tycker jag :) jobbade 12-20 idag. Slängde mig i bilen och åkte hem för att spela Bingolotto. Nu sitter jag här med en lott i knät, lite sned för att jag va ett nummer ifrån en volvo V40 (är man inte alltid ett nr ifrån?) Ja ni, ibland undrar man ju "när i helvete är det min tur att vinna då" och då är ju jag bara 24, snart 25, tänkt då de som kanske är runt 70 och fortfarande inte dragit in någon summa eller sak som fått dem att jubla av glädje. Med risk för att låta klichig nu så är det väl ändå tur då att vi har jul, födelsedagar, påsken, halloween osv.. INTE för presenternas skull utan för att ha glädjen av varandra. För vad skulle alla pengar i världen vara om vi bara hade oss själva? Nåja, klichigt blev det men så är det faktiskt. Men självklart är det alltid trevligt att både ge och få paket ;) Halleluja (som Carola skulle sagt, eller skulle hon det?)

Nu ska ni få lite bilder, min uppersittarkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0