Sängläge utan sömn

Jag och internet, mitt ständiga "behov" av att kika runt på olika sidor osv.. Och inte nog med det.. Ruzzle och Wordfeud är jag full igång med att spela igen. Någon mer som är tillbaka på de spelen?

Ska spela lite nu och sen sova. Sovmorgon med Tyris imorgon, bästa som finns så man kan äta frukost i sängen framför lite barn-film (ja, för det mesta Pippi då, i vanlig ordning.). Längtar till jul och Tyra får sin största klapp av mig och krikke.. Ja, ni får se mer på julafton :) på tal om jul så är jag sååå efter med julklapparna.. Måste köpa lite snart.. Ska försöka hinna in imorgon innan jobbet och kika lite. Tyra ska va på dagis från 11-16.30 och själv jobbar jag 15.00-20.15. Tyra får åka till dagis vid 11 så hon äter och vilar med de andra barnen. Hon sover väldigt bra på dagis, känns bra! :)

Men nu shpeeel och sen sova. Night you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0