Lalala

Ny dag, feber som går upp och ner på Tyra, Pippi i vanlig ordning och snart frukost time. Ska va hemma med Tyra från jobbet tills Krikke kommer hem, ja jag ska alltså börja senare ist för att vabba. Så bra att jag fick göra så så slipper jag missa alla timmarna där för vabb. Är gärna hemma med Tyris, inte det, tänkte mest på att det är bättre att jobba tim-mässigt om krikke ändå kommer hem vid 16.30. Så ett kort pass på 3,15h blir det för mig idag!

Innan det ska jag iväg till Apoteket ock köpa Alvedon till Tyra då panodilen är lite för tjock för hennes hosta just nu. Alvedon är svårare att ge och det smakar äckligare men får ge och snabbt ge festis efteråt eller något. Löser sig på något sätt.

Men passar på att krama lite extra på min väldigt icke slöa onge. Humöret och tempot är uppe iaf oavsett feber eller ej :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0