Ett steg åt rätt håll

Har lagt ut vår lägenhet för försäljning idag. Hoppas någon nappar och vill köpa den. ^Lagt ut den för 20.000 (får inte mer här) men att priset kan diskuteras vid snabb affär. Detta gjorde jag iaf när jag lämnat Tyra på dagis. Gumman va så go och gav mig en kram innan jag gick, vinkade och slängpuss. Helt otroligt vad mycket jag älskar henne, vår prinsessa :)

Jobbade förut också, 15.00 - 20.18. Åkte hem och kollade på Santa Clause 3. Har sett 1-3 nu 3 kvällar i tad, en varje kväll förstås. Älskar att krikke också vill se julfilmer. Är så mysigt!

Nu har jag krypit ner i sängen brevid Tyris, krikke ligger kvar i soffan och snarkar ;) Snart dags för mig att snarka också känner jag. Klockan ringer 6.30 imorgon, kl 8.00 börjar Tyra dagis och vid 8.30 börjar jag dagens pass. Slutar 16.00 och tänkte jag skulle försöka hinna med lite julklappsköp som jag ligger efter med. Typ alla... Tyra's är så gott som klara. Sen va det resten :p men lite är halvfärdigt iaf! ;)

Nej, nattinatt på er. Imorgon kanske man hinner se Julkalendern på morgonen :) mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0