Åh varför då?

Varit trött hela kvällen, känt mig febrig och hängig. Nu då? Näh, nu är jag då inte trött, jo trött är jag men inte så jag skulle somna på fläcken som förut. Har iaf jobbat idag 9.45-18.00, va bra drag på jobbet ibland och det är ju alltid kul! Efter jobbet blev det hem och ta febern, tillslut fick jag fram att jag hade lite hög temperatur i kroppen men ingen direkt feber. Är ju småförkyld och halsen spökar lite så är väl därför. Eftersom orken va långt borta resulterar det i dammsugning imorgon innan jobbet och nu ikväll blev det pizza till middag. Slängde in 2 st i ugnen och drog på Lotta på bråkmakargatan. Jag, krikke och Tyra satt klistrade till Lotta och åt pizza en bra stund. Tycker den filmen är så jäkla kul :p Skrattar bra när hon flyger över staketet när hon försöker cykla, eller när hon hånar sin bror som trillar i sjön och inte kan simma.. Haha :p

Ligger i sängen nu isf efter lite sängtittande till Tyra. Blir ju ny och större säng till Tyris när vi flyttar så. Försöker få tag på en fin säng jag sett som jag hoppas jag ska kunna sätta klorna i :) vi får se va de blir!

Nu ska jag sova. Imorgon väntas jobb igen 12.00-20.15. Lugnar ner sig efter nyår med jobb 2 månader ungefär, tyvärr.. Får hoppas jag kan späda ut tiden med lite annat jobb. Blir ju på nöjes iaf. Har mamma-dagar kvar också om det skulle krisa. Vi får väl se :p

Nåja, talk to you Later
. Sov gott på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0