Night y'all

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag. Den innehöll pippi Långstrump med morgonmys i sängen hela familjen, lunch ihop, dansade till Tyras barnskiva hon fick när hon fyllde 1 år, jobb och kvällsslapp i soffan.

Imorgon väntas jobb åter igen men hinner med lite mys innan de och på kvällen ska jag fixa tacos. Blir i säng tidigt imorgon kväll då krikke börjar 6.00 och jag 10.00 och ska lämna Tyra hos mamma innan. De ska på marten och kolla lite. Jag älskar marten, tycker det är så mysigt. Jag är iaf ledig en dag när det är i Årjäng om 2 helger, då blir det dit. Bara kul att gå runt och kika, och köpa cocosbollar såklart ;)

Godnatt hörrni, vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0