Hello you.

Regnet smattrar mot vårt balkongtak, mysigt. Blixten lyser upp himlen lite då och då och ett dovt ljud av åska hörs ibland. Regn är tråkigt men tider på dygnet som denna är det bara mysigt tycker jag! Funderar på att kolla på någon film eller kanske lite Sex and The City. Längesedan jag kollade igenom boxen nu. När man väl börjar är det svårt att sluta, som med SOA. 
 
Imorgon ska jag och Zigge gå på bio. Ville se The hunger games men den går inte i någon bra tid imorgon, inte som det fanns biljetter till iaf. Så nu funderar vi på antingen nya Snow white filmen eller den nya svenska Inte ens det förflutna. Får se lite här vaf fröken Z säger :) Blir iaf käk och mys innan, lite tjejtid är alltid kul. Vi har ju bestämt oss för att gå på 1 bio i månaden, nu har vi ju dock missat en månad ;) hehe. Men varannan är inte så dåligt det heller.. :P

Imorgon blir det in till jobbet innan ett klippbesök hos mamma och bion med Z, och lämna tillbaka lite saker jag inte ska ha. Funderar på att köpa en jacka ist till veckan.. får se. Tänkte jag får ju ändå tillgodo eftersom det va så längesen jag handlade sakerna. Har inte använt dom så de kan lika gärna åka tillbaka. Men ska boka lite biobiljetter nu, blir den svenska filmen för oss. Tror den kan vara bra!

TTYL.


Jag och Z-bo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0