Filmer

Har precis beställt lite filmer till mig och Tyra på Homeenter.com. Det är ju att man får ta 6 filmer och betala för en där om man är ny medlem. Enda man måste göra innan man går ur klubben, om man vill gå ur, är att köpa en film till fullpris inom 6 månader. ..Och det gör jag utan problem. Alla utom 1 film har jag sett och den jag inte sett är Älska mig igen. Jag och Z har pratat på den och jag tror att det är en riktig mysa-ner-sig-i-soffan-tjejfilm, precis som jag älskar att se ibland! Så hoppas den är bra :) 

Dessa kommer hem till mig,
bl.a filmer med Johnny Depp, som jag samlar på! Wiho :) 



Kommentarer
Postat av: elinjohansson

älska mig igen, den är jätte bra och fin och sooorglig:O

2012-08-24 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0