Bad update

Vet inte vad det är men jag kan inte uppdatera ibland när jag inte är hemma och surfar genom mitt hemma-nät. Märkligt...

Ligger i sängen fylld med mat och ångest.. Att jag alltid ska äta tills jag näst intill spricker. Min mage ser ut som en stor kula och jag känner mig så jäkla svullen just nu (alla dagar). Men på måndag är det ändring på detta ju. Inget godis, ingen utemat osv. Jag som är helt tokig i burk-cola tycker att detta kommer bli kämpigt men tillåter mig själv att dricka någon, 1-2 st i veckan. Det är ju inte farligt :) Mina tänder kan behöva vila från cola innan de fräts ur käften på mig. Låt oss hoppas att set aldrig händer.

Men men för att inte skena iväg för mycket i inlägget så säger jag nu Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0