Kära Josefin K.

JAG KOLLAR PÅ SONS OF ANARCHY!! ;)

Hej alla andra. Håret i en handduk och colan i handen, ja det är SOA på tvn. Säsong 4 har dragit igång. Första gången den sänds på tvn. Tittar ni? Annars idag va det en bra dag på jobbet. Saknat Tyra mycket då det varit så mycket små inne på jobbet idag. En liten tjej, kan ha varit lite yngre än Tyra. Hon satt iaf i en kundvagn och skrattade och log så fort hon tittade på mig. Hon va precis som Tyris, så jäkla go :)

Fick se på mitt schema förut att de lagt till ett pass på mig jag inte hade förut? Gött med jobb men eftersom jag trodde jag va ledig har jag tagit på mig annat. Men får prata med dem imorgon och kolla så jag inte har stängning bara, men de tror ja inte :) Börjar trivas mycket nu på jobbet. Jag tyckte att de va bra från början men allt va så rörigt i huvudet och sånt, men nu börjar de fastna mer och mer nu så. Får hoppas de är nöjda med mig också. Men nog om det.

Nu är de BB som gäller, och lite godis såklart!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha du är sjuk i huvudet

2012-04-27 @ 08:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0