Duktig på design, någon?

Okej, nu är det så att jag vill ha en ny design. En design som det syns att det är lite tid bakom.
Den ska vara lite "svårare" än bara en enkel platt..
Är det någon som är väldigt duktig på detta med design, photoshop och allt som hör till?
Eller vet ni någon som är ruggigt duktig? Snälla, TIPSA MIG!

Skulle bli så himla glad om jag fick detta fixat inom en snar framtid.
Vi går mot ljusa tider och vill därför också ha en ljusare blogg.
Vill såklart också att Tyra ska ingå i min design nu!

image description

Kommentarer
Postat av: Linda

SVAR: Dååå skall jag se till att kolla över det :D Vore kul om Lina hakade på också, så får jag lite assistans :D



Ang. design så kan ju jag en del, men vet inte om jag kan tillräckligt mycket för att få till den som DU vill :)

2012-04-25 @ 23:37:47
URL: http://lindablom.se
Postat av: Linda

SVAR: Men herregud! Då kör vi all in tycker jag :D Fotografering OCH design! Så kör vi några gobitar från fotograferingen i designen :D



Jag träffar Lina hela helgen, hon skall vara med mig på mässan, så kan försöka se om hon är sugen på att vara lite assistent. Men det är jag hundra på att hon vill :) Så får vi styra upp något snaaart :D



Betalning kan du glömma! :)

2012-04-25 @ 23:45:48
URL: http://lindablom.se
Postat av: Linda

SVAR: Mellan 10-17 på lördag och 12-17 på söndag :D Racketcenter :D

2012-04-25 @ 23:50:02
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0