BYL

BB, cola och godis - min belöning för en bra jobbhelg. Imorgon gör jag dessutom 2 pass. Ett på H&M och ett på nöjes. Idag fick jag beröm för att jag är såpass duktig redan trots korta tiden hos dem. Varit på H&M bergvik i 2 veckor nu och de rullar på fint tycker jag även om jag själv tycker att jag gör vissa saker drygt. Men det är bara att köra på och ta in mer saker. Men som alla säger, man blir aldrig fullärd. Finns alltid något mer att lära när man är på H&M :p Blev iaf glad av att höra att de tycker jag är duktig!

Naj, nu blir de att fortsätta kolla på BB. Som rubriken avslöjar, Blog You Later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att få beröm då känns det roligt att gå till jobbet. : )

2012-04-30 @ 06:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0