BVC om en stund

Tyra sitter i gamla bilstolen och kollar på Musse's klubbhus. Bilstolen sitter hon bra i så den fick agera stol idag. Bra att man kan spänna fast också så hon inte ramlar ur, som hon gärna gör när man inte sätter fast henne i babysittern osv. Alltid luta sig över kanten :p

Vi ska alltså till BVC så fort Tyra ätit klart och jag fått på mig mina kläder. Tyra har blivit en riktig knäbebis efter att ja började jobba för en vecka sedan. Säger mamma och pappa hur mycket som helst om dagarna :)

Senare ska vi in till stan, fixa med papper och träffa Amelie :) Men nu har Tyra ätit klart så ska göra klart här. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja de ska verkligen bli superspännande med förlossningen!:) haha.. Jag brukar aldrig ha ork att städa ;) men man har ju hört att det kan sättas igång snabbare om man är aktiv ;).

2012-04-03 @ 12:37:03
URL: http://Http://fridahelaveckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0