9 månader

Grattis mammas älskling
9 månader redan ♥
-
image description

Kommentarer
Postat av: Annika

Först och främst; stort grattis till Tyra på hennes 9 månaders dag!

Nu till min fråga. Jag förstår helt om du inte vill svara men det skulle vara till stor hjälp för min del. Jag är gravid och ska har barn i slutet av sommaren. Min sambo arbetar deltid och jag likaså. From i maj kommer jag dock vara arbetslös. Jag börjar få smått panik över hur vi ska få råd med alla saker som ska inhandlas samt hur vi ska klara vardagen när den lille/lilla väl är född. Eftersom du är den blogg jag följer som mest tänkte jag höra hur det funkar för er. Som jag har förstått jobbar varken din sambo eller du heltid?? Hur får ni allt att funka? Tjänar du så bra på bloggen att du räknar det som ett "vanligt" jobb med tillhörande inkomst? Är så väldigt orolig just nu...



2012-04-01 @ 16:01:18
Postat av: fia

grattis sötaste<3!



ja jag håller med dig, jag tror att vi skulle komma bra överrens:D så vi får ta och ses tycker jag! så kan tyris och corris leka också.

du är fin du <3! hoppas att allt är bra med er!

2012-04-01 @ 20:33:15
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0