Vårdcentralen!

Blev väckt i morse av att älskling ringer från praktiken och måste bli hämtad för att han fått en tid på vårdcentralen. Jag något trött tänker "ja men de är lugnt! Ja fixar Tyra så hämtar vi honom" men vänta lite nu.. Vi har ju ingen bil hemma? Ringer mamma och frågar om hon kunde va hos mig inom en timme och jag får låna bilen. Sagt och gjort va hon på väg! Underbara mamma!! Tyra sov när mamma kom så hon fick ligga kvar i sängen och gosa medans jag och krikke åker till doktorn. Dryga väntetider bara!

Annars idag funderar jag på att dra med mamma till stan och kika på lite roligt till Tyra. Bara för skoj skull misstänker ja :p Skulle så gärna vilja ha något till henne på Halloween, fatta va gulligt! Ska kika lite och se vad vi kan hitta på :)

Ska ni hitta på något kul på Halloween?


Kommentarer
Postat av: Sanna

du har en utmaning i min blogg ;)

2011-10-17 @ 16:47:32
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0