Ryggont?

Jag undrar ibland varför jag har så ont i ryggen. Jag blir sedan påmind om varför när jag lyfter upp Tyra och bär henne länge.. Ahaaa får jag ont att att stå framför tvn med henne varenda kväll när hon ska se på tjejserier.. Haha. Här kan barnprogram slänga sig i väggen, HW fruar och desperata hemmafruar är det som gäller här. Gud han hon skrattar och pratar med tvn när det är på. Ja det och Våra bästa år, om hon inte sover middag när det är!

Jag kan passa på att svara på en fråga, någon (anonym) undrade hur jag får texten fet med appen. Jag gör bara < b > (utan mellanslag. Måste göra det nu för att visa) skriver det jag vill ska vara svart och avslutar med < / b >. Förstod du? :)

Nu ska jag göra i ordning lite mat och ställa i kylen till pluttan, skönt att bara värma på till morgonen, efter det blir det nog sängen. Tyra ligger redan men är vaken, men hon somnar nog snart igen :)

Godnatt Goa ni Uppdaterar från tatueringsstudion imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0