Nytt till pluttan

Varit in till bergvik och handlat lite bodys och pyjamas till Tyra. Ni kan få se bilder imorgon. Skulle köpt en jättego klänning till henne också men fanns inte den storleken jag va ute efter så får kolla i en butik i stan till veckan! Har kikat på den några gånger och när jag såg en jättesöt liten tjej ha på sig den i en tjejs blogg som jag snackar med så sa det smack, jag måste köpa den till Tyra :)

Annars idag har det varit lugnt. Tog mig en skön dusch förut och gjorde inpackning i håret osv. Härligt! Ska göra lite mat strax och gosa med Tyra som har nya pyjamasen på sig och underbara sambon Kristoffer som hade städat när ja kom hem! Han är helt fantastisk den där karln :) hehe

Skriver mer sen, kika in då!


Kommentarer
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

haha. men så söt och vilken riktig liten chärmis det är ser jag ;) och en glad sådan med :D



Linda, visst blev livet fulländat när man fick barn? ;) ler.

2011-10-02 @ 21:44:05
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0