Människor :)

Kommentarer från folk som man ej kan kontakta som skriver frågor och skriver kritik om att man skulle vara pinsam osv. Ja vad ska man säga :p haha. Alla har självklart olika tycken om vad som är pinsamt och inte. Jag kan tycka att naken kritik från en människa som uppenbarligen inte känner mig är mer pinsamt än att man vågar bjuda på sig själv.

Ja, någon stackare har kommenterat ang musiken NU, 1,5 år efter att senaste videon kom ut. Har denne personen något liv? Mer pinsamt kanske att du sitter och tänker på detta och känner att du verkligen måste kontakta mig "Emma". Men absolut, känner du att du blir mer attraktiv och mår bättre i själen av att apa av dig i min blogg och bara skämma ut dig själ , be my guest :)


Kommentarer
Postat av: emma

Jo men vet du vad då Linda, det känns lite fel att ni blivit kända genom era super AUTOTUNADE röster, för att sen hålla kvar eran fame genom att "Bjuda på er" som du säger, när ni inte ens kan röra på er, har en bra låt eller kan sjunga. Det känns fel mot alla BRA musiker, sångare och sångerskor som finns här i Sverige som kämpar för att få komma ut. O ja vet inte hur tusan ni fått skivkontrakt men de måste ligga något konstigt bakom det. Och det här är MIN åsikt som jag har rätt att ha, och alla andra har rätt att ha sina också.

2011-10-24 @ 17:14:58
Postat av: Linda svarar:

Vi skulle kunna hålla på hur länge som helst. För det första så är det väl fest hos mig du syftar på gällande rösterna. Vi har ej gjort låtarna så du sitter just nu och trycker ner på några av Sveriges största producenter. Och det är väl ändå de du tycker så bra om. Du har ingen koll på musikvätlden överhuvudtaget märker jag ju på en gång. Den senaste låten vi släppte har två killar gjort som sitter i Halmstad och de är populära i USA osv, så åter igen så är det ju dem du hackar på. Vad vi får i uppgift att göra eller ej är uppenbarligen inget du förstår. Så snälla, innan du öppnar munnen med din åsikt igen om vad du tycker och tror dig veta, RING mig, för du vet ju uppenbarligen som sagt inte ett skit om branschen.



Är du avundsjuk på vad vi får vara med om/har varit med om? Tycker det är så kul att du tycker dig själv ha en så bra åsikt. Jag tycker absolut att alla ska få ha sin åsikt men du driver på lite extra tycker jag för att inte veta mer än vad du själv fantiserat ihop om musiken. Fråga nästa gång eller ännu bättre. Följ med på en inspelning och se hur allt går till. Ställ dig framför kameran och "blotta" dig som människa, så får vi se vad du säger när du är klar. Som sagt, bara du ringer mig!

2011-10-24 @ 17:33:30
Postat av: Theres Aa

Herregud emma har du inget bättre för dig än att klanka ner på människor. Varför lyssnar du då på deras musik ifall du inte gillar den? jag avskyr människor som dig som inte har något eget liv. Varför i helvete lyssnar du på deras musik då ifall du inte tycker om den ? de är inte så att linda och dem spelas på radion varje dag utan du måste sitta och lyssna på de själv. Ush för såna som dig!

2011-10-25 @ 15:00:09
URL: http://therecvine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0