Blödiga morsan

Har jag sagt vad mycket jag verkligen uppskattar stunder med min dotter, stunder med båda mina älsklingar, min familj! Att se krikke bli så otroligt glad över sin dotter och att se Tyra bli så glad av sin pappa, det gör mig lycklig.

Jag blir extremt glad varje morgon av att bli väckt av Tyra och hennes ljud, hennes s.ka prat, att då kika över kuddkanten och säga godmorgon och då mötas av ett väldigt underbart leende, så äkta :) ah jisses! Blödiga morsan här ;) haha! Men det är verkligen härligt att vara mamma (och jaaa det finns upp och ned gångar :p, men det bra överväger helt klart!)

På tal om blödig, jag bölade framför tvn häromdagen för att folk friade till varandra, haha. Alltså så fort tjejerna såg det romantiska deras pojkvänner gjort blev de så lyckliga och grät, då gjorde jag också det :p haha

Frågan för kvällen: Vill ni gifta er?


Kommentarer
Postat av: Carolina

Lilla Tyra är ju verkligen världens sötaste =)...

jo klart man vill gifta sig någon gång, frågan är ju bara om gubben min vill ;)...

Stor kram

2011-10-13 @ 00:59:04
URL: http://emcavi.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Känner igen det där.

Grinar för allt.

Allt som gör en rörd smickrad lycklig sorgsen ja typ alla känslor.

Men priset tog jag ändå härom dagen när dom spela 1an på svensk toppen på radion och jag fick en klump i halsen.

Tänker inte ens skriva vad det är för låt för det är fan pinsamt. Haha.

Och ja, jag vill gifta mej ;)



2011-10-13 @ 08:48:39
URL: http://carolinestrid.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh ja. Jag vill gifta mig. Men inte än. Vi har precis förlovat oss. :)



På Fuji kan man beställa förstoringar. En ganska stor bild kostar bara 9 kronor. Såna brukar jag förstora. Bra present också. :)

2011-10-13 @ 09:02:24
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

Nej, om det inte känns jätte rätt. så kommer jag inte göra det igen. som sagt, då ska det verkligen kännas jätte rätt. och sen om det ska bli i kyrka, jaa då får verkligen mannen i mitt liv(som jag inte hittat än i alla fall) skulle han få övertala mig till det. för jaa, jag e ju en sann ateist (nu, inte då, när jag gifte mig i kyrkan såklart haha ;) så jaa, hehe :p mm.)

2011-10-13 @ 09:51:37
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

Det hade väl varit kul att gifta sig... men man måste ju ha någon att gifta sig med också:/ Kul att läsa om dig och Tyra! Hon är jättesöt:)

2011-10-13 @ 13:37:48
URL: http://jennymariaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0