Blah!

Hemma inlindad i en filt. Haft fullt upp idag och fick nu ikväll en liten twist i humöret. Vet inte vad som hände men blev så jäkla irriterad när jag kom hem :p Inte på ngt speciellt men blev bara en sväng där.. Tyra satte igång och pratade för fullt och jag kunde inte hålla mig för skratt. Underbara du :)

Nu ligger hon i sin säng och sover. Får se om det är för natten eller inte. Igår kväll så somnade hon efter mycket prat och gos, ganska sent. Sen började hon gråta i sömnen ett bra tag. Tillslut trodde vi att de va magen kanske eftersom det bara fortsatte. Men det ljudet är bara sånt hon gör i sömnen.. Va verkligen märkligt. Tillslut så gick det bra och hon fick sova med mig under mitt täcke och gumman sov till strax efter 8 imorse och somnade snabbt om 30-60 min för att då vakna för mat och somnade sen om till strax efter 11. Gott att sova på mammas arm under mammas täcke :) Till och med så Krikke gick upp före oss idag och det händer aldrig förutom när han har skola eller praktik :p

Nu kollar jag på efterlyst och väntar på att krikke ska komma hem som är hos sin bror. Får nog bli lite SOA sen. Det får mig på gott humör de ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

vad pluggar han för något ?

2011-10-19 @ 23:26:49
URL: http://moonzanna.se
Postat av: fia

ja fast det är ju råååååååå ballt! jag älskade kök/dockhus när jag var liten.. du vet alla "låssas" mat leksaker, oh så häftigt jag tyckte att det var, skulle döööö om jag fått ett sånt där när jag av liten:D

2011-10-20 @ 10:17:03
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: BloggMamman - Lifestyleblogs.se

Åhh, vad mysigt med en liten tjej som sover på morgonen- här börjar vi dagen tiiiidiiiiigt!

Hoppas Ni ha en fin torsdag!

Kram

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

2011-10-20 @ 11:52:50
URL: http://bloggmamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0