Under täcket

..igen! Gömmer mig så de inte ska lysa upp hela rummet :p haha. Fult.

Har idag rensat ur mer av Tyras kläder. Har nu tagit bort nästan allt i storlek 56. Några få bodys är kvar i storlek 56 som passar än. Annars är vi bara inne på storlek 62 :) Hon har faktiskt kvar ett par mjukisar i storlek 50 som passar än. De va väldigt stora i storleken tror ja :p

Lite ledsamt ändå att rensa bort kläder som blivit för små. Man förstår ju verkligen då att ens hjärta växer. Jag tycker iofs att Tyra växer som attans men kläderna passar ändå. Inte riktigt allt men de mesta i storlek 62 passar bra nu! Får se om det säger svish till nästa storlek eller om det tar lång tid. Mer ledsamt kommer de bli när hon växer ur 68, det betyder inge mer Newbie, jag som älskar den klädserien!!

Nåja, när Tyra somnade förut så kollade jag på när älsk spelade NHL12 och efter de blev det kramkalas till How i met your mother, mys! :) Men nu ska jag lägga igen mina blå, trött som bara den. Hoppas ni haft en bra dag. Hörs imorgon!

Btw, är de något intressant att se vad hon fick i doppresent? Vet inte om jag ska ta bilder eller ej.

Carro och Tyra under fiket


Kommentarer
Postat av: nina

det är klart vi vill se det :)

2011-11-01 @ 11:02:20
Postat av: Caroline

Lilla gosegrisen!! <3

2011-11-01 @ 16:47:38
URL: http://lalolin.blogg.se/
Postat av: Emz

Bilder vill vi se så klart :)

2011-11-02 @ 23:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0