Söndag - what to do?

Söndag idag, inget planerat. Trots att vi tog en längre sovmorgon idag så känner jag mig lite sliten, men kanske går över. Skulle vilja åka till Jula och kika men kanske mycket folk där idag en grå söndag som denna och nyöppnat på det. Mja.. Får kolla med mannen om han vill med och kolla ändå. Sugen på IKEA också. Ledsen min lilla älskling men jag vill byta sängram. Den vi har nu är krikke's sen tidigare och tyvärr så tycker ja inte om den.. Vill ha någon i trä. Blir väl en svart då vi har svarta nattduksbord i trä. Nåja, ska prata med honom om detta och jag misstänker att så länge jan slipper lägga en krona så får jag välja och vraka ;)

Haha, måste berätta. När vi flyttar till större så blir det förhoppningsvis så stort så vi får ett rum över. Det ska jag inreda till honom i färgerna grönt och vitt, ställa in några sjyssta möbler och göra ett riktigt "man-lekrum" i Hammarby anda, där av färgerna. Blir ju lite tvspel och allt va det är där inne. Kommer han nog gilla :)

Nej, byta blöja på lillplutten här nu sen får vi se vad dagen har att ge. Godmiddag på er!



Kommentarer
Postat av: Sanna

hoppas ni får en underbar söndag !

2011-11-20 @ 12:16:06
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0