Ramlar i säng..

Har för en liten stund sedan sagt Hejdå till Vicky och jesse som va här och hälsade på. Piercade Vicky i läppen också. Samma ställe som vi piercat ett x antal gånger, så nu hoppas ja hon har kvar den så slipper vi plåga henne mer i läppen :)

Jag lovade att svara på kommentarer ikväll men är så trött så just nu svarar jag på de 2 jag fått anonymt.

- Om vi bara kan lägga Tyra så hon somnar? Nej vi nattar :) på armen.. Jag har ju varit "dum" och gett henne vanan att få somna i mina armar. Men det kommer väl en tid vi bara kan lägga ner henne och låta henne somna där :)

- Vart hennes morgonrock är köpt? Den är köpt på Kappahl. Har bara sett storlekar från 74/80 och uppåt men Tyra har den trots att den är förstor. Vikit upp armarna bara. Jättegosig är den :)

Ni med bloggar får svar imorgon. Nu ska jag slänga mig i säng och kolla på How i met your mother och sova. Ny dag imorgon och då blir det utgång med tjejerna på jobbet :) känner mig lite taggad för förfesten men krogen vettefan. Kul att dansa av sig lite iofs :) men sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Victoria

kommer ha kvar den ett bra tag ;D haha! de gjorde för ont att ta genom samma hål för 9:e gången! xD

2011-11-13 @ 13:12:17
URL: http://nattstad.se/victoriialinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0