Packning pågår!

Håller på att packa inför imorgon och helgen. Tittade ner och fick se våra fina Ikea kassar.. SUCK! Ren-tvätt i dem men ork säger ja bara. Har ingen ork att varken lägga in kläderna eller gräva i kassarna efter kläder..

Dyker in i garderoben och hoppas på att hitta bra kläder där också. Är väl trots allt lite party outfits som ska oviss samt Goa bas kläder att tralla runt i på dagarna. Right?

Nåja, bäst jag fortsätter packa så jag kan lägga mig när Tyra ska lägga sig! Imorgon ringer kl 6.30 - 6.45 någon gång. Bara att se det med ett leende ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du ska kolla in klänningarna! Därför jag la ut dom, för o tipsa folk som kan bära dom ;)



Lycka till på kryssningen nu!!

2011-11-23 @ 22:28:07
URL: http://Moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0