Kyckling och Beck.

Tyra sover, krikke äter popcorn och jag gör små kycklingben som jag ska smaska på - Beck på tvn!

Va hemma hos svärföräldrarna en kort sväng förut innan Krikke tyckte att vi skulle åka hem. Mitt i besöket blev Tyra hungrig och ja glömde ju packa ner extra mat till henne så farfarn va snäll och stack till affären och köpte färdig så hon kunde äta :) nom nom tyckte Tyra!

Idag har det inte varit en spännande dag och därmed inga spännande inlägg från min sida, men vi har fått en rolig sak gjord. Vad kommer ni få se längre fram. Måste bli klart och så först.

Nu ska jag ta ur kycklingen. Vi hörs sen eller imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

haha, tack Linda.. för påminnelsen om beck. :p haha, det hade jag helt glömt.. hehe mm.. man får ju inte missa Gunvalds mördarblickar ;) nee, det får inte missas ju :p haha. ler.

2011-11-06 @ 21:40:32
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

Jag gissar på att "den roliga saken" är en förstoring på lilla tyrisen. den bilden som du har på henne här på bloggen :D men hehe, gissar bara på det :) hihi.



kramis till dig och Tyris

2011-11-08 @ 01:17:40
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0