Julklapps köp!

Hej hopp. Hemma, lagt Tyra efter lite somnat-vaknat-somnat stund och sitter nu äntligen i soffan och andas ut lite. Kollar på Shutter Island som går på tvn, dricker isvatten och mumsar lite naturgodis. Haft en jättebra dag med min underbara lilla goding och mamma. Köpt julklappar och även doppresent till Sebben.

På tal om julklappar, jag har ingen aning om vad jag ska ge krikke i julklapp. Tyra's är klara och de andra vet jag vad jag ska köpa till men inte krikke.. Åh, tråkigt! Får klura massa nu veckorna innan jul.

Imorgon blir min stora stora tjej redan 5 månader. 5 MÅNADER... Vart tar tiden vägen?? Älskade hjärtat :) Det "firar" vi med lite mys till Julkalendern som börjar imorgon, äntligen ;p Hoppas den är bra. känns inte som det va så längesen man såg den förra. Detta året har gått sjukt fort.

Nej, ska slappa ett tag till och sen blir det in till sängen och kolla på nya avsnittet med SOA, spääääännande!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0