Det närmar sig!

Det börjar närma sig den 24:e nov nu. Jag är lite orolig hur de kommer bli att lämna Tyra och inte vara med henne på något dygn.. :/ För er som inte hängt med så ska jag på en kryssning för att sjunga den 24:e nov. Tyra ska bo på hotell med mormorn så när båten kommer tillbaka så ska de möta mig direkt vid terminalen och den ska vi shoppa i Sthlm :)

Kommer sakna Tyra så det kommer göra ont. Kanske nyttigt för oss båda men jag tycker det är lite jobbigt för Tyra har inte sovit borta. Om jag varit borta någon kväll så har hon varit här när jag kommit hem. Nu kommer jag ju inte få natta henne och inte vakna av hennes underbara prat på morgonen..

Sitter med gråten i halsen nu när jag skriver det för jag tycker att det är jobbigt.. Man kan ju fråga varför man utsätter sig för det då men det ska ju även bli kul att återta scenen igen... Men, mammas lilla prinsessa :) Tror jag kommer lida mer än henne! Ååh peppa mig någon... :p haha


Kommentarer
Postat av: Sanna

åå va roligt att få sjunga på en kryssning !

Vad ska du sjunga för något ?

2011-11-06 @ 11:04:01
URL: http://moonzanna.se
Postat av: zäta

Varför är inte tyra hemma med pappan då?

2011-11-06 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0