Dagens mamafit!

Kör på slitna jeans från Nelly och en enkel, randig tröja från H&M, ruggigt skön!!

Sitter annars i soffan och kollar på Family Guy, Tyra sover och Krikke köper mat. Jag där emot va inte sugen på pizza så jag står över. Är verkligen sjukt trött på pizza från pizzeria men är helt såld på den där mexicana pizzan X-allt. Skulle kunna leva på skiten :p (vilket jag nästan gör redan enligt Krikke :p haha).

Ska till bergvik sen och köpa nya underkläder. Behöver rensa ur bh lådan då nästan allt är för smått numer. En påse med de "nya" till min kära vän L blir nog :p

Jag har tänkt lite på det här med att skänka bort och sälja saker. Jag har maaaassvis med kläder och saker ja skulle kunna ge bort och sälja. Har ni gjort detta någon gång via er blogg?

(Jag idag, mitt röda hår ser brunt ut)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan bli medlem på Karlstad Köp & Sälj på Facebook och sälja där. :)

2011-11-04 @ 19:30:48
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0