Yoghurt!


Yoghurten är uppäten (godaste yoghurten som finns), jag är totalt oklar och inget smink i facet alls. Sitter i sängen med tjusiga morgonfrilla och funderar på vad jag drömde förut. Va någon knepig dröm iaf i ett köpcentrum. Kanske sett lite för mkt på How i met your mother (Let's go to the mall today!) haha. Ni som sett det förstår vad jag menar :)Ska göra mig irodning nu och sedan dra in mot stan för att möta upp Johanna S. Blir massa tjat och lunch innan hon ska dra iväg mot jobbet och jag ska hämta upp Krikke. 15.00 ska vi till BM. Kul kul!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: fia

tänkte skriva berättelsen ikväll, nu när man äntligen är hemma! =)



dressen är ifrån laredoute.se men den är köpt i julas men kika om den finns kvar! =)

kraam!

2011-05-19 @ 12:42:04
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Louise

guud vad mysigt det ser ut att vara gravid. din mage är så fin! snart är det dax också! :) hur har du mått under din graviditet? såg nu för något inlägg sen att du mådde illa.. gjorde du det i början? hur misstänkte du att du var gravid? önskar dig all lycka!

2011-05-19 @ 15:44:28
URL: http://louiseliljestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0