Yoggi - Dröm vanilj!

Ja, det kan nog vara den godaste yoghurten som finns tror ja.
Krämig och helt underbart god! Håller ni inte med mig?



Blev inte att vi gjorde någon paj idag. Får bli imorgon ist och jag ska därför nu avnjuta en sådan här yoghurt. Tror pluttan i magen blir glad då ;) Imorgon ska jag till BM igen och göra det vanliga som att mäta, väga och lyssna på hjärtljuden :) Ska fråga lite frågor imorgon och även berätta att jag haft min första riktigt ordentliga förvärk :) Haha, låter nästan som om jag vore stolt men även om de gjorde ont så va smärtan värd då jag vet att kroppen gör så av en anledning, det är liksom inte bara ren smärta för ingenting. Visserligen lär de där inte vara i närheten ens när det kommer till de riktiga värkarna :P Då kommer jag förmodligen inte tycka det är så kul längre, inte förrän allt är klart och hon är ute ;)

Men ska lägga mig i sängen och glo på hockeyn nu med hjärtat!
Hörs lite senare med info om vecka 34 som vi gick in i idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0