What to do?

Sitter i köket nu, städat och dammat hela lägenheten med min sjukling som snällt hjälpte till. Funderar på vad man ska hitta på. Känner mig ganska slut i kroppen just nu så något värre blir det väl inte. Har planerat in en liten tripp till affären iaf för att köpa lite mjölk och kika efter jordgubbar som jag så otroligt sugen på. Hoppas jag hittar några fina att stoppa i min mage!

Annars idag har varit som ni såg i tidgare inlägg varit ute på en liten promenad med Ida, Tuva och Cheron. Cheron fick ju bada lite vilket han nog tyckte va skönt som har det ganska varmt i solen. Tuvis tog jag i vagnen och hon somnade gott på vägen hem.

Nej, ska slänga mig i sängen en stund och se om slitsamheten i ryggen och magen går över. Man behöver fan vila ibland även om man känner sig "liten" och alert :P



GE MIG JORDGÖBBER!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0