What to do now??

Tisdag idag då. Inga planer alls för dagen. Lite tråkigt men kanske dyker upp något om jag har tur. Ni ska iaf få se bilder på två saker vi köpte till pluttisen i magen igår. Pyjamaserna ni fick se igår fick hon av sin mormor. Tackar vi för! Skulle dock behöva fler pyjamaser, men får kika på de när vi drar iväg på shoppingdagen eller om Krikke tar svängen förbi H&M eller något och köper några han gillar :) Behöver 2 till i storlek 50 och även i storlek 56, men kan vänta med 56orna och se om de kommer ut några fler roliga lite längre fram! Men men.. Åh va tråkigt att inte ha ngt att göra idag då.. Får ta mig en ordentlig funderare här på vad jag ska hitta på :p Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan tipsa om att just pyamaser är ofta mindre i storleken så köp inte för många i 50 :) min kille har typ alltid pyamas en storlek större än resten av plaggen!

2011-05-18 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0